vid2009
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

والله البنات دى زى الفل صعبنين عليا اوى

والله البنات دى زى الفل صعبنين عليا اوى Empty والله البنات دى زى الفل صعبنين عليا اوى

مُساهمة  VID2009 الأربعاء مايو 06, 2009 11:08 pm

طيب تانى موضوع ليا لم نشوف

يلا بئا على بنات شويه

أولأ : البنت من دول تقولك لا دانا فى البيت زى ما اكون فى الشارع واحسن كمان

وهى عارفه انها فى البيت زى الناس اللى فى الغيط مش اللى فى البيت

ثانيا : البت من دول تقول ايه بئا دانا مش حلوه وجميله
ومش بحط مكياج ولا اى حاجه من الحاجات دى
تجى بئا تفتح الشنطه بتاعته تشوف كل جاحه وتقولك انا حلوة مش مستاهله انى احط اى حاجه وهى عكس كدا بكتير

ثالثا : تقولك ايه بئا انا الواد اللى ماشى هناك دى بيعكسنى على طول مش عارفه ليه وهى كل لم تشوفو تعمل اى حاجه عشان يكلمه او يقوله اى حاجه

ويا سلام بئا لم اتنين بنات وقفين مع بعض يا لهوووووووووووى دى تقولك مش عارفه ايه وتانيه تقوله مش عارفه ايه وعلى كدا دا الفشر بعنو

رابعا : اتنين رجاله وقفين بيشرب حاجه ساقعه عصير مثلا
تلاقى يا خويا البنات عاوزين يعملو كدا برضه طب ليه مش عارف وتقولك ايه بئا شوفتى الواد بيشرب ازاى وهى عامله تنزل على الهدوم وشكله وحش ومش عارفه تعمل ايه المهم مش بيعرفو يعملو اى حاجه ويقولك الرجل من دول بيعكس وبيعمل وبيعمل وهم غلبانين يـ عنى عليكو والله صعبتو عليا

خامسا بئا ودا المهم

البت لم يجى ليه عريس ولا حاجه يااااااااااااااااااااااا على كدا تقول لـ ابوها يا بابا انا مش بحبو انا مش عارفه ايه وهى هتموت عليه تقولك ايه بئا انا اتقل عليه عشان محدش يقول انى مش بيجى حد او محدش بيعبرنى وكدا يعنى لحد لم تجى عند السن المعين بئا الـ وهو السن 25 سنه

اى عريس يجى بئا تقول لـ ابوها انا موفقه على طول طيب ما كان من الاول بئا لازم تعمل انها بنت كويسه وحلوه وبتاع

المهم دول هم البنات
VID2009
VID2009
رئيس مجلس الإدارة
رئيس مجلس الإدارة

https://vid2009.yoo7.com

- مواضيع مماثلة